Dumpplek voor mast- en stationsinfofoto's
- een_hoogspanningsfan
- BerichtenCOLON 1
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2024 13:42
Re: Dumpplek voor mast- en stationsinfofoto's
Ik heb deze Foto gemaakt op 6-7-2024 van Mast MBT-DOD-380-171. helaas zitten er GSM-antennes in deze mast
Ingekomen foto (toestemming, inzender bekend en gekend) van de voormalige aftak voor de WKK-centrale Klazienaveen.
- Bijlagen
-
- Aftak WKK Klazi (2).jpg (83.86 KiB) 3726 keer bekeken
-
- Aftak WKK Klazi (1).jpg (80.74 KiB) 3726 keer bekeken
-
- BerichtenCOLON 426
- GeregistreerdCOLON 13 Jun 2014 14:05
(door mij zelf verwijderd n.a.v. het hier onderstaand bericht. Nico. )
Laatst gewijzigd door 1 op Nico uit Gouda, in totaal 28 keer gewijzigd.
Nico, voor als het je nu (nog) niet duidelijk is, we zeggen het nog één keer.
Dit topic is bedoeld om zelf gemaakte foto's van hoogspanningsobjecten te plaatsen waarvan het doel is dat we die beelden kunnen linken in de netkaart. Doordat de handeling van het uploaden herleidbaar wordt verricht door de accounthouder wordt bij een (on)opzettelijke copyrightschending het beheer gevrijwaard. Tevens is het een laagdrempelige manier om überhaupt netkaartgeschikte foto's te uploaden voor forumleden, zonder gedoe met FTP en zulks.
Dit topic is niet bedoeld om externe links naar leuke plaatjes te delen. Dat kan voldoende in de offtopichoek of elders op het forum.
Dit topic is bedoeld om zelf gemaakte foto's van hoogspanningsobjecten te plaatsen waarvan het doel is dat we die beelden kunnen linken in de netkaart. Doordat de handeling van het uploaden herleidbaar wordt verricht door de accounthouder wordt bij een (on)opzettelijke copyrightschending het beheer gevrijwaard. Tevens is het een laagdrempelige manier om überhaupt netkaartgeschikte foto's te uploaden voor forumleden, zonder gedoe met FTP en zulks.
Dit topic is niet bedoeld om externe links naar leuke plaatjes te delen. Dat kan voldoende in de offtopichoek of elders op het forum.
Paar Duitse masten voor de netkaart
Weißenthurm - Sechtem Mast 168 en mast 169
Kierdorf - Sechtem mast 103 en 104
Weißenthurm - Sechtem Mast 168 en mast 169
Kierdorf - Sechtem mast 103 en 104
- Bijlagen
-
- Bl. 4101 Kierdorf - Sechtem mast 104
- DSC_3452-3.jpg (147.07 KiB) 755 keer bekeken
-
- Bl. 4101 Kierdorf - Sechtem mast 103
- DSC_3452.jpg (217.5 KiB) 755 keer bekeken
-
- Bl. 4197 Weißenthurm - Sechtem mast 169
- DSC_3455.jpg (505.42 KiB) 755 keer bekeken
-
- Bl. 4197 Weißenthurm - Sechtem mast 168
- DSC_3456.jpg (838.77 KiB) 755 keer bekeken
- Minionguyjpro
- BerichtenCOLON 63
- GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2024 17:04
Hierbij nog een foto voor het nieuwe opstijgpunt 4N bij de verbinding Raalte-Nijverdal. Sinds deze foto is de oude hoekmast verdwenen en is het nieuwe opstijgpunt helemaal gereed, dus het beeld loopt een beetje achter. Als ik nieuwe foto's heb zal ik het plaatsen, anders hoop ik dat Tom misschien nog een keer langskomt met zijn topcamera! Ik zal binnenkort ook een nieuwe telefoon aanschaffen die waarschijnlijk beter belichte foto's kan maken met 50 megapixels en HDR-ondersteuning, laat ik het maar kort houden want dit is voor de rest niet de plek om over technische dingen te praten:
De Overijsselse Vechtmast, check mijn profielfoto!
Houdt van hoogspanningslijnen
-- Namaak en ontwerpen in Minecraft is niet uitgesloten --
Check mijn project, The OpenPylon Project:
https://github.com/OpenPylon
Houdt van hoogspanningslijnen
-- Namaak en ontwerpen in Minecraft is niet uitgesloten --
Check mijn project, The OpenPylon Project:
https://github.com/OpenPylon