Even voorstellen

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gert
laagspanning
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2016 16:00

Even voorstellen

Bericht door Gert » 20 aug 2016 13:39

Na een tijdje op dit forum te hebben rondgehangen werd het wel eens tijd om me voor te stellen.
Ik ben Gert van der Kemp, 31 jaar.
Werkzaam in het voor jullie wel bekende DNV-GL (voorheen KEMA) kortsluitlaboratorium.
Mijn functie was het opbouwen van testcircuits voor kortsluitproeven op divers hoogspanningsmaterieel.
Denk aan scheiders, vermogensschakelaars, trafo's etcetera.
Sindskort van functie veranderd, en ben ik mede verantwoordelijk voor de bediening en onderhoud van onze 4 (binnenkort 6) kortsluitgeneratoren en beveiligingschakelaars/inschakelapparaten.
Hobby's.. tja zie bovenstaande

Groeten,

Gert
If the circuitbreaker doesnt break the circuit, the circuit will break the circuitbreaker

BaDu
Globale moderator
Berichten: 2075
Lid geworden op: 18 mar 2014 13:55
Dichtstbijzijnde trafo: Kattenberg

Re: Even voorstellen

Bericht door BaDu » 20 aug 2016 15:06

Hoi Gert,

Welkom op dit mooie forum, leuk om te zien dat er vanuit professionele hoek steeds meer belangstelling voor dit forum en onze mainsite is. Dit strookt perfect met ons doel om onze informatie verder te professionaliseren zodat de mainsite niet alleen een plek voor hoogspanningshobbyisten is maar ook voor professionals interessant wordt.

Ikzelf ben ook aan de professionele kant werkzaam en kom regelmatig bij TenneT over de vloer. Als moderator op dit forum wens ik je vele leuke uren hier op het forum en voel je vooral niet gehinderd om actief mee te doen.


ps, hmmm kortsluitlab, best een leuk idee voor een forumuitje (hint hint knipoog knipoog)
KML-generator generator

Gebruikersavatar
Gert
laagspanning
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2016 16:00

Re: Even voorstellen

Bericht door Gert » 20 aug 2016 15:27

Ja dat is inderdaad bij ons om de hoek ja, er zijn een aantal oud collega's van mij al van het kortsluitlaboratorium naar TenneT verhuist, wellicht ken je hen ?

Een rondleiding in ons kortsluitlaboratorium zou wel mogelijk moeten zijn.
Zal eens even een balletje opgooien bij de baasjes.
If the circuitbreaker doesnt break the circuit, the circuit will break the circuitbreaker

Plaats reactie