Test engineer middenspanning gezocht!

Schakel het circuit even af voor wat sociaal onderhoud in de OT-hoek
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lovink Enertech
Nieuw forumlid. Wees vriendelijk voor 'm ;-)
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2021 11:12
Dichtstbijzijnde trafo: Ulft

Test engineer middenspanning gezocht!

Bericht door Lovink Enertech » 02 nov 2021 10:21

Wij zijn Lovink Enertech. Wij ontwikkelen, produceren en leveren innovatieve en betrouwbare middenspanningsaccessoires voor uiteenlopende toepassingen wereldwijd. Ter versterking van onze Engineering & Development afdeling zijn we op zoek naar een Test Engineer.

Als Test Engineer ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden, monteren van kabelmoffen en het uitvoeren van elektrische testen in testvelden of bij externe testinstituten. Binnen het team speel je een belangrijke rol als montage-expert en werk je mee aan de ontwikkeling van nieuwe producten. Daarnaast heb je ook regelmatig contact met collega’s van Sales en Marketing, door bijvoorbeeld montagebegeleiding op locatie of ondersteuning bij het opzetten van opleidingsmateriaal.

Kijk voor de volledige beschrijving van de vacature op: https://www.lovink-enertech.com/vacature/

Bij vragen over de functie of procedure kun je contact opnemen met Kim Bisselink, HRM Manager, via nummer 0315- 33 56 52.

Wil je direct solliciteren, mail dan je curriculum vitae en motivatie naar k.bisselink@lovink.com.

de knip
150 kV
Berichten: 167
Lid geworden op: 10 apr 2013 13:51
Dichtstbijzijnde trafo: Emmeloord 110kV

Re: Test engineer middenspanning gezocht!

Bericht door de knip » 03 nov 2021 13:11

Willen wij dit? Ik ben geen voorstander van dergelijke (commerciële) advertenties! Hoe dit te voorkomen.
de Knip.

Gebruikersavatar
Lovink Enertech
Nieuw forumlid. Wees vriendelijk voor 'm ;-)
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 nov 2021 11:12
Dichtstbijzijnde trafo: Ulft

Re: Test engineer middenspanning gezocht!

Bericht door Lovink Enertech » 03 nov 2021 15:34

Het is niet mijn bedoeling iemand tegen het hoofd te stoten. In de regels kon ik geen specifieke beperking vinden om dit te posten, maar mocht de moderator het ongewenst vinden dan zal ik de post verwijderen.

Enige achtergrond; ik ben productontwikkelaar bij Lovink en in die hoedanigheid sinds ruim twee jaar in aanraking met hoogspanning. Ongeveer net zo lang ben ik ook een regelmatige gast op hoogspanningsnet en dit forum. Feitelijk zoek ik dus een een collega en gezien de achtergrond en interesses van de mensen op dit forum, denk ik dat die hier zomaar tussen kan zitten.

Gebruikersavatar
Hans
Site Admin + actief in het mainsite team
Berichten: 3824
Lid geworden op: 03 dec 2011 20:49
Dichtstbijzijnde trafo: Veenoord 110/10 kV

Re: Test engineer middenspanning gezocht!

Bericht door Hans » 04 nov 2021 10:07

Het forum is inderdaad niet bedoeld als vacaturebank. Maar de topicstarter heeft gelijk met dat hij dat onmogelijk kon weten. Een sollicitatie-oproep hebben we wel eens eerder gezien, maar het is zo zeldzaam dat we er simpelweg geen beleid voor hebben.
We zullen het er eens over hebben bij het beheer en dan bepalen of een regel of een aparte voorziening nodig is.

Dit topic kan daardoor blijven staan, hopelijk vindt iemand de baan van zijn leven.

Plaats reactie