Pagina 110 van 133
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 14 sep 2016 23:36
door Peter
Alle postzegels zijn weer toegevoegd aan de verzameling
De halve wisselmast ziet er wel bijzonder uit zo, er zijn nu drie eerste generatie 380kV hoekmasten. Dit exemplaar bij Asten, de mast bij Nuenen en in de verbinding Maasbracht - Dodewaard zit er eentje in de buurt van Beers, mast 180. Die laatste is waarschijnlijk ook een volledige wisselmast geweest en ik vermoed dat de fasewissel in circuit zwart in de jaren '90 is verwijderd i.v.m. de 380kV aansluiting bij Boxmeer.
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 16 sep 2016 09:30
door ElektroThriller
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 17 sep 2016 11:24
door ElektroThriller
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 18 sep 2016 14:03
door ElektroThriller
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 18 sep 2016 16:44
door michel
Ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen,maat.Zo wordt de 1st Gen.donaupostzegelcollectie heel erg compleet.
Hierbij weer een kleine bijdrage vanuit mijn kant.
Verbinding Diemen-Krimpen ter hoogte van afspanmast 12.
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 23 sep 2016 17:07
door ElektroThriller
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 24 sep 2016 20:54
door michel
Heerlijke opnames rond Muiderberg,maatje.
Dankzij het maaien zie je nu volledig de fundering gelukkig.En met 2 dikke hoekmasten achter elkaar wordt ik altijd vrolijk. Deze 'vierruiters' zijn zeldzaam hier in Zuid-Holland,van de eerste generatie tenminste.Zelfs de aanloop naar de Biesbosch-giganten is de afspanmast van normale hoogte.Enkel de afspanner in het midden is van diezelfde hoogte als bij Muiderberg.Al staan de traversen wijder uit elkaar.Die moeten wij toch even van dichtbij bekijken,als we tijd hebben.In ieder geval kan mast 40 nu mooi op de GE-Netkaart.
Over de Biesbosch gesproken;Ik heb the missing postzegels tussen Hank en Geertruidenberg even meegepakt.En wel een paar leuke masten van het geweldige 380kv lijn Krimpen-Geertruidenberg.
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 25 sep 2016 18:35
door voltron
leuk om die 2 lijnen door elkaar te zien. Die in Flevoland is iets nieuwer en lijkt meer variatie in de masten te zitten dan in de oudste lijnen.
Re: Namen en rugnummers
Geplaatst: 25 sep 2016 21:50
door Peter
Er zit inderdaad opvallend veel variatie in het gedeelte in Flevoland, ook deels door sporen van nooit uitgevoerde plannen zoals wegen en kanalen die nooit zijn aangelegd. Het kan aan mij liggen maar ik vind Flevoland helemaal niet saai.