Tabel hoogspanningsmasten in Nederland

Discussieer mee over de wereld van het grootschalig elektriciteitsnet en alles wat daarmee te maken heeft
Gebruikersavatar
Knarvel
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 1184
Lid geworden op: 29 apr 2012 18:19
Dichtstbijzijnde trafo: Waarderpolder

Re: Tabel hoogspanningsmasten in Nederland

Bericht door Knarvel » 16 nov 2012 22:14

Ot schreef:belgie komt wel steeds meer achter te lopen nu. van nederland hebben we de netkaart in GE (straks zelfs die nieuwe versie weer) en we hebben als het meezit straks ook een mooie datalijst. En we hebben nu ook de fotohoek en straks de biblioteek. En mergandisatie want daarvoor zijn ook nog veel plannen.

Maar van belgie is er nog bijna niks. dat is wel spannend want dan is er nog wat te ontdekken maar aan de andere kant snap ik het niet. een datalijst van 70 kv zou best bruikbaar kunnen zijn en er zou vast ook wel vraag naar zijn. maar Waar zijn alle belgen eigenlijk? de verhouding tussen nederlanders en belgen is best wel scheef. ook in de dingen die we bieden.
Eh, ben druk met Belgie bezig, maar moest tussendoor ff wat anders doen in het ziekenhuis... Niet alleen en netkaart maar ook een onderstations-tabel van BE is in de maak... Het kost echter wel wat meer tijd als ik eerst gedacht had, in mijn enthousiasme... Dus nog ff wachten wat de Sint dit jaar brengt.

Gebruikersavatar
Knarvel
380 kV + Netkaartcrew
Berichten: 1184
Lid geworden op: 29 apr 2012 18:19
Dichtstbijzijnde trafo: Waarderpolder

Re: Tabel hoogspanningsmasten in Nederland

Bericht door Knarvel » 16 nov 2012 22:18

Ruben schreef:Bedankt voor deze bijlage Ot die kan ik super goed gebruiken voor de lengtes van de lijnen.
Je kunt de lengte van alle lijnen ook in GE aflezen, ga maar in de edit-mode van een willekeurige lijn en lees de tab Meetwaarden. bv. Aalst - Ninove 150kv: 9,1 km !

Plaats reactie