Voorlopig nog even geduld daar dus in 's Heerenbroek. Ik snap wel een beetje frustratie als je ziet dat iets verderop de lijn al is verkabeld.
De link als compensatie voor de geëlektrificeerde spoorlijn iets minder.
Verderop bij IJsselmuiden een stukje Ens - Zwolle.
Op de achtergrond de kruising van het Ganzendiep met de S+12 masten met halfverankering.
- DSCM0458-b2.jpg (637.26 KiB) 6077 keer bekeken
meer van opzij.
- DSCM0460-b2.jpg (588.54 KiB) 6077 keer bekeken
Mast 29 in een nat weiland.
- DSCM0464-b2.jpg (669.07 KiB) 6077 keer bekeken
Mastkop mast 29
- DSCM0468-b2.jpg (574.86 KiB) 6077 keer bekeken
Mast 30, de HC-3 voor de "omleiding" van de polder Koekoek. Aan de kleur van de lucht op de achtergrond te zien is de tuinbouw nog steeds volop actief
De 220 kV mast heeft nummer 60A.
- DSCM0467-b2.jpg (763.16 KiB) 6077 keer bekeken
Na gemaal Lutterzijl bij Kamperzeedijk-West waren er 7,5 kaarsrechte kilometers te gaan met tegenwind tot 's Heerenbroek.
Mast 33 richting 30 in het laatste licht van de dag.
- DSCM0473-b2.jpg (588.63 KiB) 6077 keer bekeken
Dan de scherpe bocht in de omleiding met twee hoekmasten.
Mast 34 en 35, de twee naast elkaar staande hoekmasten. Een HC-3 en een HB+0.
De 220 kV-hoekmasten hebben enigszins opmerkelijk wel een gelijke hoogte.
- DSCM0469-b2.jpg (647.91 KiB) 6077 keer bekeken
Het duo hoekmasten aan de Bischopswetering. Bij beter weer moet hier een mooie foto te maken zijn.
- DSCM0472-b2.jpg (584.72 KiB) 6077 keer bekeken
Ten opzichte van de originele FGO-masten wat afwijkend door hun grotere afmeting van de mastkop en het tot naar wat meer normale proporties teruggeschroefde broekstukje
.
- DSCM0476-b2.jpg (778.91 KiB) 6077 keer bekeken
Laatste terugblik. Met de geleende e-bike standje turbo was ik met volle tegenwind vlot weer terug
snelheid tussen de 24 en 26 km/h.
- DSCM0477-b2.jpg (773.2 KiB) 6077 keer bekeken